Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

....

Kategori: Allmänt

Är i vecka 32 nu. Vill inte vara gravid längre. Ärligt så är det skit tråkigt att vara gravid! Kanske inte om man inte hade en så jävla smärta. Skönt att det är sista gången. Vägra en gång till. Foglossning varför det? Det suger! Är arg att jag inte ens kan jobba. Jag kan inte sitte gå eller ligga utan att det gör ont. Sover inte ett skit på nätterna.

Täppt näsa har jag. Kan inte sluta med nässpray. Åh vad jag är less på det här! Jag vet jag låter helt jävla deppad och det är jag. Det skulle ni oxå vara om ni gick runt med en ständig värk!

Men det finns ljusa stunder i mitt liv med. Jag har ju min kära familj<3
Dom gör mitt liv.

Det känns lite tråkigt att dom sista veckorna hade jag verkligen vilja ängnat all min tid med en massa bus och lek med Michlle innan nästa bebi kommer.
Men så kan man inte det bara för att man ska ha så ont :(
Tur att hon har en pappa som kan sköta det så får jag vara med på ett litet hörn iaf =)

Har iaf blivit sjukskriven nu i 4 veckor och förhoppningsvis ska jag kunna jobba sen.
Vill verkligen inte vara hemma för det är så jävla tråkigt!

Kommentarer

  • Tina B säger:

    Tycker synd om dig, jag vet hur det känns.. Jag är jätte glad att jag inte är gravid längre! Det är inte alls roligt. Särskilt inte sista 10 veckorna..

    2010-02-15 | 17:26:08
    Bloggadress: http://bjornerudtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här: