Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Tisdag!

Kategori: Allmänt

Idag är det Tisdag vilken innebär att Michelle är på dagis. Och Devin sover ju så himla länge så jag har hunnit städat hela nedervåningen.

Blir så lätt smutsigt när man har två småbarn och två hundar. Framförallt när man har en valp. Så torka golven gör jag gärna ofta nu eftersom man inte märker allt kiss. Det känns ju inte så fräscht att ha kiss lite här och där...

Idag ska jag göra super god sallad! Är jätte hungrig så jag längtar till fyra :)

I morgon blir det stan igen. Men inte för nå roliga syften tyvärr! Men jag önskar att jag hade lite mera pengar! Måste köpa ett par skor!! Men det får bli nästa lön :P

Kanske om jag är super snäll och söt mot min älskling så kanske han köper mig ett par ;)

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: