Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Tankar

Kategori: Allmänt

Har aldrig ni haft såna dagar då ni tänker extra mycket utan att komma fram till något? Det är liksom alledes tomt ?

idag har jag en sån dag. Då jag inte riktigt känner det jag tänker! Så konstigt det där...



Iaf så har jag haft sovmorgon idag igen! Måste sluta vara så ego. Dags för Peter att han får sin med! Kanske han kan få en i morgon om jag mår bra :)
Känner mig lite dum faktis. Men på morgonen så gör jag inte det, Jag bryr mig inte och så låtsas jag at jag inte hör han eller barnen! Vilket monster jag är va? haha

På Fredag fyller jag år! Och då ska vi ha middag. Min släkt kommer dit och Ella! Jag bjöd henne för att hon tjatade så mycket om jag inte skulle ha något för mina vänner! Så jag ville få tyst på henne! Haha.. Nä men jag har aldrig varit en sån som har firat min födelsedag. Ser ingen mening med det riktigt. Bara jobbigt tycker jag.  Eller är det bara jag som tycker så ?  Nä tror inte det va! Det är mamma som fixar middagen så då blir det riktigt gott oxå :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: