Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Söndag

Kategori: Allmänt

Har nyss fikat lite med min underbara (:

Har även idag varit hemma hos min momma. Blivit bjuden på middag och städat. Duktiga jag då!

Längtar faktis lite tills fredag (Min födelsedag) eftersom jag vet vad jag kommer få av både Alex och Mamma (: Men det bästa fick jag ju av älsklingen förstås Tequila.

Sen så vet jag ju inte vad jag ska få av resten typ Moster med kusinerna och Ella Hmm ja Ellas kan bli intressant eftersom hon kommer ju alltid med något klyftigt så man blir glad! Speciellt när hon fått lite heta tips från mig vad jag vill ha :) Och oja det är mycket jag vill ha Haha (:
Höga förväntligar på den damen! Måste minst kosta 799kr för det är ju vad jag är värd!





Kommentarer

  • kärstin säger:

    799? Värst va du va billig då..jag som har lagt ner 2500!

    2010-12-12 | 22:52:15
    Bloggadress: http://pervo.se
  • eluvius. säger:

    Sv: Jag tar emot all hjälp jag kan få!

    2010-12-12 | 23:27:02
    Bloggadress: http://blnt.blogg.se/

Kommentera inlägget här: