Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Östersund

Kategori: Allmänt

Har i stora staden idag med Patrise.
Och vi köpte jätte söta örhängen.
Friends Forever


Patta har andra halvan.
Såg även hur jävlahårig jag var Haha!

Och mina kläderhar kommit idag. Dom satt skitbra! Helnöjd tjej är jag iaf.
Har ju även lyckats gå upp två kilo så nu ska jag banta igen fram till jul! Inga gosaker alls blir det! Och äta så litesom möjligt. Det blir havregryns gröt i mängder och omelett och lite smoothie på det. Sen ska jag ju ta hem en motionscykel i morgon eftersom det är så jävla kallt ute så vill jag inte gå!

Så här ser jag ut i kläderna iaf. Dålig bild vart de med. Pricken över iet som man brukar säga är ju att jag skulle ha dom super snygga skorna som jag vill ha. Hitta ett par i stan idag och självklart vart jag skit sur eftersom jag inte kunde köpa dom!!



Och lite bilder på mina underbara så klart!


Devin


Michelle


Tequila och Bazzie

Kommentarer


Kommentera inlägget här: