Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Ny beställning

Kategori: Allmänt

Igår satt vi som galningar och försökte hitta en klänning jag ska ha till jul. Ville ha en röd men alla var så himlans dyra. Och hur ofta skulle jag använda den då ?

Iaf så hittade jag något helt annat som jag föll för direkt och kan använda när som helst.

Det här har jag beställt hem.

Snyggt va ? Fast jag ska bara ha strumpbyxor. Tror det blir snyggare :)
Sen var det så bra att jag lyckades trolla att typ 750kr vart 433kr :P Haha magiska fingrar man har va ;)

___________________

Snart kommer älsklingen hem oxå. Idag är han min hela kvällen. En massa mys ska vi ha.

Efter maten har jag lovat Michelle att vi ska leka med lera. Det var ju så länge sen sist nu, Hoppas den inte är söder torkad bara :P

Kommentarer

  • Isabelle säger:

    Kommer bli as snyggt ! :D

    2010-12-01 | 18:34:23

Kommentera inlägget här: