Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Nu vart jag ärg!

Kategori: Allmänt

Hade skrivit ett inlägg sen försvann det bara så nu måste jag börja om!

Iaf så är det onsdag idag och jag har båda barnen hemme. Fick sova till nio vilket jag behövde.

Den som väckte mig var Tequila. Hon ville inte vara i sin bur något mera. Så det var ju bara att kliva upp. Hon har ett fruktansvärt jobbigt gnällande. Man orka liksom inte lyssna på det...

Iaf så verkar det som om jag får åka till stan fortare än vad jag trodde. Redan på Måndag. Mamma och Kåre skulle in så då snålåker jag med dom om jag fick göra det ? :O
Iaf så hade jag tänkt ta med mig eget sällskap.
Och den stora äran fick Ella! Vi gillar ju att kolla på samma saker typ förutom att hon gillar datorer ovh slla möjliga spel.

Visste ni att hon spelar Vov ? :O Heter det så ?

Jaja hon kanske kan bortse ifrån att gå in på dom tråkiga affärerna. Eller får hon göra det medans jag går på djuraffären och kolla om jag hittar något som passar Tequila Så vi kan vara ute något.

En liten bild bjuder jag på. Min älskling innan han träffa mig..



Kommentarer


Kommentera inlägget här: