Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Min Födelsedag!

Kategori: Allmänt

Idag fyller jag år!

Åh tusen tusen tack för alla underbara som var med mig och fira (: Fick så mycket fina underbara presenter så jag blir alledes till mig :P Fick allt jag önskade mig!

Ska visa det som är värt att visa på bild :P


Denna underbara väska fick jag av Alex & Jimmy!


Sommarskor av Alex och Jimmy. Hmm har aldrig haft "Tåskor" :)



Den här skit snygga kappan fick jag av Mamma & Kåre (:

___________________

Sist men inte minst AAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa JAG FICK MINA UNDERBARA SKOR!!

Kan inte beskriva hur glad och chockad jag blev när jag öppnade presenten jag fick av Ella. Jag såg ut som ett litet barn som börja skrika och nästan var på väg att börja grina Haha vilken fjant jag är. Men jag fick dom skorna som jag så gärna ville ha. Dom passade mig helt P!

Dom är skit snygg på Åhh <3 Kärlek på hög nivå! Tack ELLA!!!



Taaaack Alla!

Kommentarer

  • Ellaella. säger:

    Hhiih, jag visste att du skulle dö av glädje ;D du kommer vara skit snygg på juldagen nu! :D <3

    2010-12-17 | 20:54:56
    Bloggadress: http://blnt.blogg.se/
  • ulla-eva säger:

    Du har fyllt år länge du nu..kanske dags att uppdatera? hahhah

    2010-12-23 | 00:27:46
    Bloggadress: http://kyssminplysch.se

Kommentera inlägget här: