Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Lucia

Kategori: Allmänt

Idag är det Lucia vilket innebär trots att det är så svinit kallt så får man upp humöret för att man ska få se sin lilla prinsessa i Luciatåg (: Super sött!

Har nyss ätit frukost jag och Michelle. Blir så sent eftersom vi gillar att sova! Haha mysigt är det iaf! Sen så blir det inte så mycket att göra idag mer än Luciafirande. Kolla på barnprogran och lite mys..




Michelle för ett år sedan.
Samma kläder i år blir det (: Fast nu sitter dom lite bättre..

_____________________

Tänkte iaf varna lite för er som har Rottingstolar eller korgar hemma. Kunde ha slutat illa igår för lilla Devin. Vi har två rotting korgar hemma som man lätt kan ha sönder. Man kan liksom lätt bryta sönder smådelar på dom. Iaf så var Devin på golvet och lekte. Han låg på rygg då Peter hörde att han lät konstigt, Han fattade inte vad det var, Sen så förstod han att han hade satt något i halsen. Så han lyfte upp honom och börja banka honom i ryggen och då fick han upp en bit av rotting! Huvva säger jag bara vad läskigt det var. Jag satt nere i källaren och höll på att laga en julstjärna som gick sönder ännumer eftersom jag slängde den i golvet när jag hörde att Peter ropa sådär stressigt på mig. Nä det vill jag inte vara med om något mera. Bara för er som har barn och har något slag av rotting hemma att barnen lätt kan ha sönder småbitar av den.

Snygga korgar men inte bra för barn!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: