Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Gott nytt år =D

Kategori: Allmänt

I morgon ska man fira in det nya året och det gör man såklart med ett champagne glas och ett härigt nyårs löfte! Nej inte vi. I morgon ska vi först äta middag med min släkt sen så tar vi med oss barnen hem till skräckslagna hundar och fira in det nya året. Barnen sover förhoppningsvis så det blir bara jag och min underbara "man"  som äter gott och skålar med något smarrit =D

Har ni tänkt ut något nyårslöfte eller vet ni att det ändå kommer att skita sig så ni struntar att ge något ? Själv ska jag försöka ge ett och naturligtvis hålla det :P

Jag ska bli SMAL! Nyp väga 56 skulle ju sitta som bra lixom ? Eller vad tro ni! Jag ska inte råbanta eller så jag ska bara äta nyttigt och träna så gott jag kan!

Min syster ska ju flytta och det gillar vi ju inte, men man kan ju göra något positivt av det hela och typ utnyttja att hon flyttar. Man kan tex låna henner träningssaker om man lovar att inte förstöra eller typ skriva ett K att man ska betala tillbaka om den går sönder ? Hihi visst är jag smart!
Min kille är för snål för att köpa en crosstrainer åt mig!!

Iaf här kommer en bild på mina helt fantastiska vackra barn!

Finns nog inget finare än mina små underbara hjärtan ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här: