Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

God morgon!

Kategori: Allmänt

Fick naturligtvis en sovmorgon idag med och det tycker vi om :)

Vet inte alls vad vi ska hitta på med idag. Tror vi ska pyssla lite. Typ rita och så. Skulle ha varit på lek O papper och köpt lite pyssenl grejer :)

PÅ lördag så ska Peter betala Patrise för att vara med mig. Han har nämligen julbord som jag inte ville följa med på! Då ska vi iaf äta ostbricka, räkor och någin laxröra :) Gottva ?



Åh! Vad jag längtar!
Vet ni någon bra film man kan se ?
Vi måste ju ha något att titta på annars kan det ju bli så här pinsamt tyst..
Nä huvva det vill vi ju inte!

Nä men min kära syster ska nog oxå vara med! Det blir toppen. Min kära Patrise & min kära Syster :) Toppen mysigt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: