Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Eländiga dag!

Kategori: Allmänt

Dagen började värdelöst!

Vaknade och och skulle kliva upp för att göra Michelle iordning för dagis! Men jag kunde knappt resa mig upp ur sängen. Hade så ont i hela kroppen och mådde jätte illa!

Vaknade även inatt och mådde pyton! Så det var bara att ringa hem Peter som hann jobba i 30 min.

Lyckades ta mig upp och börja få iording Michelle tills Peter kom hem och tog över.

Gick och la mig sen igen och sov till elva. Åt frukost och fortsatte att vila. Sen mådde jag bättre igen. Men illamåendet kom tillbaka igen och jag visste inte om jag kunde äta middag. Kändes som jag bara ville spy! Huvva.. Men när maten väl var klar så gick det i de med :) Och gott var det.

Hoppas att jag mår lite bättre i morgon bara. Det värsta är ju bara att jag har så ont o kroppen :(

_________________________




Haha Patta hade ju skit roligt i lördags! Syns det ?

Älskade Michelle

Kommentarer


Kommentera inlägget här: