Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Skavsår!

Kategori: Allmänt

Har jorden skavsår på foten snarare ett köttsår!
Så nu väljer jag att bara gå en gång och sen med foppa tofflor tills det är läkt.

Idag track jag en smoothie och åt en sallad till middag.
Jag känner redan att jag inte orka äta lika mycket som förr och det är ju toppen (:

I morgon ska vi besikta ett hus som vi ska köpa om allt är grett.
Längtar som en tok efter det.
Hoppas det inte är några större fel iaf.
Så mest troligt så får vi flytta till ett större hus runt okt nov.

Ska bli så skönt att inte på vägg ivägg med nåra och framför allt att ha en egen stor gård.
Mer jobb men det får man ta.
På den gatan vi ska flytta till är det massor av barn jätte nära till skola & dagis nära till min kära mor & Kåre. Och allt annat.
Ska bli så mysigt!

Kommentarer

  • äm säger:

    Gud va duktig du är Amanda, önskar att jag hade samma självdisciplin! :)

    2010-08-18 | 10:58:23
    Bloggadress: http://empersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här: