Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Regn regn och åter regn.

Kategori: Allmänt

Någon fler än jag som är less på allt regn ?
Nu vill jag att vintern ska komma snart och att det ska bli Julafton!
Jag vill flytta men allt som har med pengar att göra har jag otur med.
Fick en räkning som var 320kr att bli 1500kr! Just vad jag vehövde, För jag har så himla mycket pengar som jag bara måste bli av med!

Hmm bättre lycka nästa månad!

Barnen sover och skönt är ju det,
Att få lite lugn och ro är såå himla skönt, Ni anar inte hur jobbigt det är att ha en flicka som är i trotsåldern.
Gör allt för att man ska bli arg.
Hon blir ledsen men gör om samma saken om och om igen.
Blomjord i soffan hela mattan hela tvrummet som sagt, Jag dammsuger och kollar bort en sekund, Nämen är det inte blomjord i soffan igen ? Gaahh GALEN blir man.
Inte nog med det, Hon spottas! Och hon gör det bara här hemma,
Tack och lov för det må jag väl säga.

Och som tur är så går det över (Hoppas jag) 

Idag vart jag bjuden på mat hos momma och det var så gott,
Är det någon gång jag äter lunch så är det om jag blir bjuden,
Annars så orkar jag bara inte, Hatar att äta frukost ensam som allt annat,
Gillar inte att vara ensam,
Var hos doktorn i går och jag har fått tillbaka min astma
som jag hade när jag var liten,
Hostar hela tiden och det är inte så konstigt att jag får så jobbigt att andas så fort man gör något ansträngande,
Men har fått astmaspry nu så det ska nog bli bra.
At jag inte for tidigare,
Har även spännings huvudvärk så nå måste Peter ge mig massage för att den ska försvinna,
Har haft huvudvärk med hela sommarn och det var för att jag var så himla spänd!
Så lite frammåt går det för mig (:

Nu kommer jag inte ens ihåg vad jag skrivit för allt bara flyger ur mig, Och jag tänker inte ens läsa igenom vad jag skrivt, För det gör jag aldrig! Haha Bye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: