Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Måndag morgon

Kategori: Allmänt

Måndag är så bra på så många olika sätt.
Det är ju en toppen dag att börja sitt nya liv på.
En bra dag att fixa en massa olika saker,
En bra dag att komma tillbaka till verkligheten.
En bra dag att planera för resten av veckan.
Hmm ja fins säkert en massa bra saker!

Min måndag började med att göra i ordning mig och barnen för att sedan lämna Micha på dagis.
Och själv sitter jag här och funderar lite över mitt liv.
Och jag är riktigt nöjd med mitt liv förutom att jag har lite otur med saker och ting.
Men har aven tur i det hela med,

Tur var väl det att jag fick tillbaka min fina hund.
Trodde för ett ögonblick att jag hade sett henne för sista gången eftersom att hon har rymt så många gånger,
Inte nog med det, Hon vart ju stulen en gång när hon hade rymt.

Är ganska häftigt det där jag jag fann henne,
Hon hade varit borta hela natten så jag tig med mig kopplet till skolan iaf någon hade hittat henne. Jag och en kompis gick på byn och när jag kom vid blomsteraffären så ser jag min pappa på andra sidan parkeringen, Han ropar och jag genar över parkeringen för att träffan han.

Just när jag går förbi ena bilen så vart det bara av en slump att jag tittade in i bilen och där satt hon, Min älskade hund, En kokhet bil helt slut var hon, Dörrarna var låsta men vi fick upp bakluckan där vi släppte ut henne,

Vi tog henne därifrån och jag väntatde på att någon skulle komma till bilen för att säga att det var min hund, jag trodde bara att dom hade tagit hand om henne för att lämna tillbaka henne,

Men inte, dom sa att dom hade gjort en anmälan om att dom hittat ett hund, så när vi ringde polisen för att säga att hon var återfunnen så sa dom att ingen hade ringt in om någon hund,

Det kallar jag ödet! att jag skulle gå där igenom parkeringsplatsen!

Det är meningen att Bazzie ska vara hos mig och ingen annan-KÄRLEK

Kommentarer


Kommentera inlägget här: