Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Hungrig

Kategori: Allmänt

Ja jag är jätte hungrig!
Kändes lite skumt att fara och handla godis till älsklingen och veta att jag inte ens får smaka lite på det goda, Men det gick faktis bra, är så himla taggad (:

Remember Me!
Vilken film.
Gud vad jag grät, Ville bara att det skulle sluta annorlunda!
Men det är ju sådana filmer man vill se, Att få gråta ut lite.
Sen så hann min fina säga det jag ALLTID säger när någon dör i en film.
DU FÅR INTE DÖ IFRÅN MIG!
Hhaha han visste att jag skulle säga det så han skynda sig att säga det före mig <3

Nej nu ska jag snart krypa till sängs, Upp i morgon och gå på promenad (:
Om mina fötter tillåter som sagt, Men tre blåser ska väl inte hindra mig  ?
Återstår att se..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: