Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

God morgon

Kategori: Allmänt

Har nyss kommit hem ifrån morgon promenaden
i vårt regninga strömsund.
Jag som trodde att det skulle vara bra väder idag.
Men det är himla skönt att gå ut och gå i regnet.
Både jag och Bazzie vart blyta från topp till tå (:

Frukost idag består av en halv omelett
Middagen blir det lyx för det är ju lördag- Något gott kött med lite sås och sallad till
Och drickat är inte lyxigare än vatten (:

Sen är det tänkt att min älskling ska följa med på promenad igen men om det regnar så blir det jobbigt för barnen att åka, så då blir det bara jag och min musik och vovven såklart.

Skippar situpsen idag så att magmusklerna få vila lite.
Har fått träningsvärk efter några dagars magträning, Fast inte så farligt som jag trodde det skulle bli..

Nu ska jag se till att resten av familjen kliver upp och umgår lite med mig (:
Sen så får vi se vad resten av dagen har att bjuda på <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: