Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Galet bra!

Kategori: Allmänt

Ja det tycker jag att jag är, Jag har ju inte använt nässpray på en hel dag!
Så snart är jag fri!

Nu är ju semestern slut för många och det känna ganska skönt att vara tillbaka till verkligheten igen.
Även fast det är lite trist att man blir ensam hemma.
Den 16 Aug börjar Micha på dagis igen och det kommer att bli så roligt för henne.
Slippa att bara vara hemma med tråk mamma Haaha nej inte är jag tråkig men hon uppskattar nog mer att få vara med andra barn några tillar i veckan iaf.

Vill att det ska bli typ November snart för då sker dt något stort om allt blir som jag har tänkt mig. Och det hoppas jag verklingen att det gör.
Sen så toklängtar jag till jul tiderna, Det har ju ändå bara varit en skit sommar!
Dom dagar det var varit fint väder så har det ju ändå varir skit blött i gräset på badet så man har ju inte kunnat suttit på en filt och myst som man ska!
Bätre lycka nästa sommar.

Om sex dagar fyller Micha två år. Det var den här dagen för exakt två år sedan som hon var beräknad att komma men gick sex dagar över tiden. Men det gick ju bra det med (:
Minns att det var många som fråga Har du inte farit in än? Ehh nej ser du inte det? Haha lika jobbigt varje gång, Men man vet ju själv att man ställer dom dumma frågorna.

Fnderar på vad jag med ska köpa åt Micha, Hon måste ju få någon lek sak med, Något tips på vad en flicka på två år vill ha?

Nej nu måste jag ringa och förhöra Ella och kolla hur mycket hon gjorde bort sig i helgen.
Bye

En lite pojke som redan har blivit så stor.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    puss älskade S

    2010-08-04 | 16:26:57

Kommentera inlägget här: