Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

..

Kategori: Allmänt

Idag är en sån här halv tråkg dag.
Försov mig i morse, Men vi hann på dagis i tid,
Fick en tillsägelse av min fina parkering, hmm..
Jaja sen så gick jag och Devin på byn och handla middag så idag blir det lunchkorv med potatis och pepparotsås.
Hu gott som helst.
Ska kanske fara till Malin och hälsa på lilla sessan Alicia.
Får se om hon är klar innan jag ska hämta min lill tös på dagis,

I morgon bär det av till stan för ett hemligt uppdrag Haha
Nä det är inte eran ensak vad jag ska göra där helt enkelt.
Tar med mig resten av familjen med så ska vi nog passa på att inhandla lite käk på ica maxi (:

Ska äntligen få se Harrys döttrar ikväll.
Åh som jag har velat sett den filmen länge nu.
Tackar Anna Einarsson för att hon fixa filmen åt mig (:

Lill pojken har sovit i två snart två timmar.
Själv vill jag oxå sova men det är ingen mening för då lär jag inte kunna somna ikväll.

Min bantning går väl sådär. Syndade igår haha men det var de värt, Men annars så har jag hållt mig bra ifrån onyttigheter, Har inte gått på så många promenader dom senaste dagarna, Det börja med att jag fick mens och då känner jag mig så sjuk, Men jag har bestämt mig för att börja ta bilen så lite som möjligt. För bor man som vi gör här i ström så har man väldigt nära till allt (:

Haha kollar på barnkanalen och så är det en tjej som sjunger Meen ska jag säga akta dig för eld och djupa vatten och hon sjunger så sööött !!

NU ska jag leta rätt på en kärleks låt som ska passa bra till ett speciellt tillfälle.
Puss hej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: