Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

05.05

Kategori: Allmänt

05.05 Ställde jag klockan.
Det var bara att kliva upp!
Försökte hitta en lösning för att kunna gå med mina blåsor
och resultatet blev foppa tofflor!
Jag får gå med dom tills mina blåsor är borta.
ska även köpa skavsårsplåster (:

Nu ska jag bara andas ut en stund sen ska jag upp och kägga mig igen.

Får se om jag gör om det här i morgon med ?

 

Och idag ska Michelle börja sin inskolning på dagis (: Tredje stället hon går på nu i lilla strömsund! 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    tror k:et är lite för nära l:et där Amanda.

    2010-08-16 | 14:48:30
  • Anonym säger:

    Vart ska hon gå nu?

    2010-08-17 | 10:33:29
  • Svar säger:

    Michelle börjar på hyddan på berdgård :P

    Och vem är du anonym? (:

    2010-08-17 | 12:14:30

Kommentera inlägget här: