Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Underbara

Kategori: Allmänt

Ja helt underbara barn!
Michelle hon är full av energi ibland lite för mycket :)
Men roligt är det att se på hur hon leker och allt hon tar efter.
Nu har hon en docka som hon tar hand om och gör samma saker som vi gör med devin.
Hon bäddar ner henne och försöker ge henne sin napp och lägger henne i baby gymmet.
Hon är verkligen en riktig sötnos<3

Och lilla söta Devin, han är helt tvärt emot hur Michelle var när hon var liten
Han gör inte mycket väsen av sig, Men nu har han äntligen börja vara lite vaken.
Men han ligger mest bara och tittar eller sover han :P
Han är verkligen jätte mysig.

Och Michelle har oxå börja tycka om honom.
Hon försöker att mysa med honom och ger honom en massa pussar.
Det går faktis mycket bättre än vad jag trodde det skulle gå.
Men hon vänjer väl sig hon med.

Igår började mitt nyttiga liv. Jag har ju ätit en massa onyttigt i många månader nu nästan varje dag. Men ska jag komma iform så måste det bli ett stopp och det känns riktigt bra och jag kännermig taggad!

Min kära har ju gått ner nästan nio kilo på snart fyra veckor så jag är ju lite avis och man blir faktis mer pepp när man ser hur bra det går för honom och äter inte han godis så blir det lättare för mig med. Jag skulle bli glad om jag kunde gå ner minst fem kile på en månad, Det är mitt mål iaf :)

Nu ska jag göra i ordning lite kvälls fika och mysa en stund framför min kära tv :) DH snart <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här: