Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Tröttis.

Kategori: Allmänt

Känner mig trött.
Skulle vilja sova men det går ju inte eftersom jag har en pigg liten tjej hemma.
Pigg och pigg vet jag väl inte om hon är men sova vill hon inte göra iaf.

Kommer vara en lång dag idag igen.
Tråkigt att bara sitta hemma och inte göra någe.
Men det ska jag väl klara av.

Har nyss ätit frukost och målat naglarna.
skulle uppskatta om naglarna är kvar efter förlossningen med.
Så mycket snyggare med långa naglar :P

Vi var till BVC i går och träffa läkaren.
Michelle fick inte ta någon spruta eftersom hon var för sjuk.
onödigt om hon skulle bli ännu sjukare av sprutan.
Så hon skulle få komma och ta den lite senare.

Idag måste jag städa upp i gästrummet igen.
Bazzie smet upp igår och grusade ner hela sängen och det är grus hela golvet känns det som.
Bus hund!

Men vem vill inte sova i en säng!

Nu ska jag ta och kolla på lite barnsaker även fast jag vet att jag inte kommer att köpa något :)
alltid roligt att kika <3


 
Mammas älskling <3

Kommentarer

  • Annica säger:

    Lycka till med lilla killen. Blir det en fotbollskille månne?



    Annica

    2010-04-10 | 13:17:34

Kommentera inlägget här: