Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Påsk

Kategori: Allmänt

Ja nu var det några dagar sen jag skrev och det innebär att det är färre dagar till beräknad förlossning.
Idag är det bara 9 dagar kvar.
Tänk om det är mindre, Eller kanske fler.

Vi har haft en ganska bra påsk iaf om vi bortser ifrån att vi körde av vägen
och fick spendera en tid med att få tag i någon som kunde dra upp oss.
Men huvudsaken är ju att allt gick bra :)


Mina släktingar i från Eskilstuna är här och det är ju super roligt att träffa dom.
Och för första gången på många år så var vi alla kusiner samlade


Idag så har jag stor städat, Känns som att jag vill ha det gjort så att när vi kommer hem ifrån BB
så är det rent och snyggt hemma.
Har bara övervåningen kvar men det går så snabbt och städa där så det gör jag i morgon.
Och på bra humör vart man idag oxå när solen sken så underbart.
Hoppas det kommer många dagar av solsken så man får upp humöret lite :P
 
Längtar väldigt mycket tills man kan ta en lång skön promenad!
Det ska jag göra när jag har fått ut lill knodden och piggnat till lite.

Nu vänytar jag bara på att Älsklingen har nattat Michelle så vi kan kolla på The Box
och äta godis :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: