Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Vecka 14+1

Kategori: Allmänt



Gravid igen och det känns underbart att Michelle ska få ett syskon.
Är nu gravid i vecka fjorton och barnet beräknas komma den fjärde April.
Det är doch inte mitt barn som är på bilden men så ser fostret ut i dena vecka.
Ska bli så roligt att få den mysiga magen igen och få vara med om något så underbart för en andra gång, vilken lyckost jag är :)

Det snöar ute igen och det är ju sjukt kul! Längtar jäte mycket tills vintern kommer. inte efter kylan men det är bara så himla fint och häligt med vinter. Det är lustigt att när det är sommar vill jag ha vinter men när det är vinter vill jag ha sommar, jag tror inte jag hinner att njuta riktigt!
Måste nog ta och lära mig att göra det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: