Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Trött!

Kategori: Allmänt

Japp än är inte dagen slut! man är hemma och har inte fått en lugn sekund än! Jag är jätte trött för det har ringt hela dagen idag på jobbet och det är inte det roligaste, sen så kommer man hem och man måste skynda sig att handla för att maten inte ska bli försen,

Och inte nog med det, Michelle är jätte gnällig ikväll, och det känns som om det var helt fel dag att vara det på, Iaf när det har varit mycket på jobbet!

Men det börjar närma sig slutet när disken är bortplockad och allt är i sin ordning, skönt! Man kan äntligen börja slappa lite, luta sig tillbaka och skriva lite blogg bara för att komma ifrån allt en stund,

Det är så mycket skönare med helger, man hinner inte göra något alls på veckorna och man bara stressar, på helgen kan man ju ta allt i sin takt äta tidigt om man vill osv.. Längtar redab tills fredag!

Tur som det är så är det inte ofta jag känner mig så här! minns inte sist jag gjorde det, jag har bara en väldigt dålig dag idag,

Nu har jag fått tid för ultraljud iaf, den sjätte Nov ska vi in och se våran andra lilla stjärna* Det ska bli helt underbart roligt, Hoppas bara att Peter kan förlja, Men det märks ju, Annars så har jag gett min kära underbara syster äran att följa med =) Och det kommer att  vara mysigt det med. Jag vill ju inte åka in själv, man vet ju inte, rätt som det är så kanske man får jätte dåliga nyheter =( Men det tror jag inte :)

Nu ska jag gå och leka och mysa med min lilla prinsessa!



Mina ögonstenar<3

Kommentarer

  • Syster säger:

    Haha nu vet du hur det känns :P man har inte så mycket ork efter jobbet, aaaiiight? ;)



    OM jag får ledigt, har mailat men inte fått svar än.



    pusssssssssssssssssss

    2009-10-19 | 23:47:34
    Bloggadress: http://laalexandra.blogg.se/
  • Tina säger:

    Det kommer att gå jätte bra! :) Puss

    2009-10-20 | 20:11:21
    Bloggadress: http://bjornerudtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här: