Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Städa

Kategori: Allmänt

Har passat på att städa nu när Micha sover och peter är och åker skridsor. Så nu är det tipp topp på nedervåningen, När peter kommer hem så ska jag ta och röja så det blir snyggt uppe med :)

Men först ska min kära mor och Kåre komma och hälsa på, Dricka lite kaffe (dock inte jag) Mamma ska göra rotmos i morgon, men vi kan inte komma för vi är bjuden till svärfar på middag, gott gott med tacos. Men som tur är så gör mamma en matlåda till mig tills på måndag, det ska givetvis oxå bli toppen gott.

Nog om mat!

Det snöar för fullt ute och det tycker jag är mysigt, önska att det vore mörkt ute nu och att det var jätte mycket snö ute, Det är så mysigt när man tänder ljus och mys lampor och när man tittar ut ser man snön falla under gatu lyckorna, Längta!



Se så liten hon är<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: