Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Snart helg!

Kategori: Allmänt

Japp i morgon är det Fredag! Och visst känns det underbart.
I morgon ska jag och mina två söta tjejer äta middag hemma hos mig, Och Peter ska oxå vara med.
Micha har nog somnat när maten väl är klar.

Efter det så blir det nog idol kik, och vi vill även ta oss ner till gravarna till Christian & Erik för att tänga ett ljus.
Önska verkligen att man aldrig ska behöva göra det.

Ella ska även fixa en film som vi ska kika på. DEAD BIRDS skit läskig film,
Bara jag som har sett den för typ fem år sedan, Men det passar ju nu eftersom det är halloween :)

V.17

Är nu i vecka 17, Och har redan börjat få känningar i ryggen. Fatta inte varför. Vill verkligen inte få ont igen. Kan jag inte bara få slippa smärtan! Men men det finns ju inget jag kan göra för att det ska bli bra heller!

Har inte känt bebisen än. Det kommer nog när som helst. Längtar tills man känner att det är ett liv där inne. Kan inte förstå heller hur min mage kan ha blivit så stor redan. Visst ätt den blev det förra gången med, men endå!

Haha jag och peter som trodde att vi skulle kunna dölja det länge. Men incke! Det syndes tydligt redan v. 14. Lite roligt när man tänker på det.

Tror ju iaf att det är en pojke så vi har två pojknamn. Milo & Collin och om det blir en flicka så funderar vi på Nicole! Men man vet ju inte, rätt som det är så blir det en Bertil eller en Greta Haha eller inte!

Michelle hette ju Lilja i magen. tycker fortfarande att det är ett väldigt fint namn. Men hon var ju en liten Michelle, det såg jag ju på en gång! Älskar min lilla fina prinsessa<33

Dom här två brudarna ska jag ara med i morgon!





 

Kommentarer

  • Lisa säger:

    MEN vilka bra bilder.....

    Älskar dig tjejen! :)

    2009-10-29 | 23:14:23
    Bloggadress: http://isander.blogg.se/
  • Carro säger:

    Nicole hade jag som ett alternativ till Celine eller nästa barn men nu är jag inne på andra banor :p Fina pojknamn med :) Puss

    2009-10-31 | 13:21:02
    Bloggadress: http://wwwcemilsson.se

Kommentera inlägget här: