Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Lördags mys :)

Kategori: Allmänt

Ja för igår var det Fredags mys med Ella Lisa och så klar mina andra två älsklingar<3
Och vi hade det jätte trevligt, Vi kolla på en skit dålig film och det var då inte dead birds vi såg på.

Idag har vi åkt lite skridskor älsko och jag, men vi vart trotta och åkte till Ella med värkande fötter och hämtade en fil vi ska kolla på ikväll.

Snart ska vi laga mat, Det blir ryggbiff med strips och bea och nartuligtvis en god sallad till :P
Har även städat lite med inte allt för mycket för i morgon ska det bli storstädning som vänligt på söndagar.
Men barnvagnen tar ju in så himla mycket grus och det är ju inte så nice att gå omkring i.

Nu är det bara åtta dagar tills jag åker och jag börja bli riktigt nervös, Men det ska göra och det kommer att bli jätte kul att fara och göra det här med Alex och Lisa, Det blir två riktiga tjej veckor med en jävla massa plugg haha. trodde jag aldrig mer skulle plugga ;)

Ja nu när jag tittar på min kära dotter när hon sitter och ritar ser jag att hon har färg i hela ansiktet haha. och det vet jag att det kommer inte att gå bort på några dagar, spelar ingen roll om man tvättar så sitter det säker i två dagar. Men det är sött!<3

Nu ska jag ta och plocka bort pennorna för nu rittar hon på bordet! Ajaj 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: