Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Lördag

Kategori: Allmänt

Idag när jag vakna så tog jag och älsklingen och gjorde oss en härlig god frukost,
Det var faktis riktigt gott,
Sen så fick jag upp energin lite och börja städa nedervåningen, Sen var vi tvungen att ta en paus
vi gick ut en stund för dte var ju så skönt väder, lite kallt men än då.
Sen så stannade vi på saga och fika lite. så himla mysigt ställe det där.

Och sen lite J*vla  data skit!

 Har ju fortfarande inte fått till det så jag kan ha min data trådlöst. så jag och pärta har fått tejpa en lång sladd efter väggarna (dock inte så snyggt) men dom är ju inte i vägen, det är ju inte så snyggt att ha en data på köksbordet och sen en massa sladdar som hänger över datorn. men men vad gör man. Måste få hit någon som kan fixa allt det här. verken jag eller peter är särskilt teknisk utav oss!

Vi har även hyrt en film idag. Wallander. så ikväll blir det film och lite mys. skönt att bara ta det lite lugnt. För det är det aldrig i det här huset. Michelle busar hela dagarna tills att det är läggdags. men det är ju roligt det med.

 

 Det finaste!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: