Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Lördag

Kategori: Allmänt

Idag har vi varit hemma hos Macke & Marie och firat fina lovisa på den stora dagen! Hon fyllde ju ett år, se så tiden går fort! Efter det så for vi ut så jag fick övningsköra, jag ska ju ta körkorten i Nov, Intensivkurs, Hoppas jag klarar det bara, Har inte ens börja blugga än men till väckan ska jag ta och fixa det :) Jag syss och Lisa!

Idag har vi ätit korv och stråganoff mumms vad gott det var, Så nu får min underbara kar fixa disken! Haha

Ikväll får man finbesök, Det ska bli trevligt, fotboll och chips och tipp :D Mys mys mys säger jag bara. Inte för att jag är allt för intresserad, Men det ska bli kul än då!
Nej nu ska jag ta och göra lite nytta jag med, Bädda sängen tex,

Bye
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: