Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

kväll

Kategori: Allmänt

Ännu en kväll när Michelle inte alls ville sova, Hon skrek tills hon somnade.
Inte alls kul att hon är så här, Hoppas hon mår bättre snart,

Hon tryckte igång sin skiva och börja dansa, Och den tryckt hon igång alledes själv, 
för det har hon lärt sig, 
Hon dansade imse vimse spindel den dansen har hon lärt sig, så sööt<3
Hon har även kommit på att man kan snurra så man blir yr, ser så roligt ut när hon hin snubblar om kring 
som om hon vore full, Haha tack och lov att det inte var så :P

Ska ta och äta lite kvälls fika och kika på tv och mysa,
älsklingen väntar på att han ska få datorn så han kan spela lite Facebook poker!
Kult spel, hm
bland kan det faktis vara lite spännande men det får inte Peter veta at jag tycker,
För då kanske han tvingar mig att börja spela och så roligt är det inte!

164 dagar är det kvar till beräknad förlossning,
det låter fruktansvärt långt dit, 
men det är bara att vänta,
Om jag känner rätt så är det nog några fler dagar än 164.

Nej nu ska jag gå till fikat, jag hör hur mackorna ropar mitt namn ;P


 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: