Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Körkort

Kategori: Allmänt

Har pluggat lite till körkortet och det går faktis riktigt bra, Man kan ju så mycket mer
än vad man tror. Hoppas bara jag klarar intesiv kursen.
det är ju inte så länge kvar nu tills vi åker, Jag Alex och Lisa,
och det bästa av allt att dom tar ju bara in tre åt gången så vi kommer att vara där helt ensam.
det känns mycket bättre nu när man fick veta det.

Tänk att jag ska vara borta från mina fyra älsklingar i två hela veckor!
Fan vad jobbigt det kommer att vara.
Jobbigaste kommer ju ärligt att vara borta från Michelle.
Tänk om hon glömmer vem jag är!

Fy fan men när jag har tagit körkortet jag behöver jag inte vara beroende av alla andra.
Vi måste iaf köpa en till bil en större så vi får plats hela familjen. En syskonvagn får ju inte plats i den här iaf


Pax för att ha den här bilen. Det finns nog ingen skönare bil att köra. Inte för att jag har kört så många. Men den är otroligt lätt styrd!

Kommentarer

  • Alexandra säger:

    4 älsklingar?

    2009-10-22 | 18:03:22
    Bloggadress: http://laalexandra.blogg.se/
  • Lisa säger:

    Tänkte samma sak..

    pysen?

    2009-10-22 | 20:10:04

Kommentera inlägget här: