Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Idol

Kategori: Allmänt

Kollar på idol, och det är väldigt många som är grymt bra ikväll. vet inte alls men jag håller på, jag brukar oftast ändra mig, kan som inte riktigt bestämma vem som är bäst.

Har jobbat hela dagen idag, Dan gick gansk snabbt och det var ju skönt, Det är ju fredag!! Vi har iaf ätit god mat ikväll kött och pommes :) Och Michelle tyckte det var jätte gott, hon åt jätte mycket så när hennes mat var slut så sträckte hon sig efter pappa peters mat :) Så söt.

Minusgrader

Det är minusgrader ute nu och jag måste gå ut med vovven, känns inte som jag har så stor lust med det nu när vi har det så himla varmt och skönt i huset! vill bara ligga i soffan under en varm filt och mysa! Måste ju ladda för i morgon för då ska jag ju tvätta och städa huset, man hinner ju inte göra så mycket på dagarna längre,

Bebis nr 2

Ja som ni alla säkert redan har hört så ska Michelle få ett syskon i April, Och nu när vi kommit ut med det så har man mer förstått att det är verklighet! Jag kan inte föreställa mig om hur det kommer att vara hemma med två barn, Man tycker redan nu att det är lite stressigt ibland med en Tänk er då med två,  Det är två som ska bada och två som ska klä sig osv.. Hmm ja visst låter det underbart? Jag längtar så mycket tills den nya familje medlemen ska komma, För nu sitter man som ett frågetecken igen och har ingen aning om vad det är för liten filur. Men jag ska ju hinna njuta av den stora runda magen med :)


Tycker om den här bilden så mycket! Jag och min Lisa!

Kommentarer

  • Din Lisa säger:

    Åhh.. jag längtar jag med! Tok mycket :)

    Älskar dig vännen!!<3

    2009-10-10 | 15:00:49

Kommentera inlägget här: