Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

» Ella is here.

Kategori: Allmänt

Tjoho, jag har lånat Amandas blogg idag. Just nu sitter Amanda och jobbar, ( På facebook, shyy). Vi har nyss haft rast och då åt Amanda två mackor och choklad. Jag med, fast jag skippade chokladen.

Jag har inte så mkt mer att skriva om Amanda just nu..men det kommer mer sen!
Vad jag vet är att Amanda saknar sin lilla plutti nutti dotter :D
Fortsättning följer..

Uppdt / HEEEEEJ igen alla glada! Amanda har nyss haft lunch med mig och Alex. Fast varken jag eller Amanda åt något, vi var mätta sedan förra rasten :( Nu sitter Amanda nog också vid datorn, vi sitter inte bredvid varandra men jag kan se hennes rygg. Och dator skärm.. Ser ut som att hon nu sitter på Facebook iaf! ;D Som jag skrev tidigare, eheh. Som ni vet så är juh Amanda gravid..visst är det kul? (: Det tkr jag, wiho..

Visst är hon söt, den där Amanda? (;

Xåxå, Ella.





Kommentarer


Kommentera inlägget här: