Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Barn besök!

Kategori: Allmänt

Dagen började bra, Jag tog med mig Micha och gick ut på en morgon promenad med bazzie. Sen när vi kom hem så fixade jag jag fram lite frulle till oss, och det var ju gott. vaknade i natt av att jag var hungrig så lite mat på morgonen skadade inte!

Sen kom Macke och Lovisa och hälsa på, Michelle vart jätte glad av att få leka lite med Lovisa, det var så sött dom lekte tittut så att Micha as garva, det är alltid härligt med lite barnskratt!

Sen kom även Tina och Livia på besök, Så Micha var hel nöjd, hon vart till och med ledsen när dom skulle fara, Stackars liten. Men nöjd kommer hon att bli senare idag igen för idag ska vi äta pizza! Kände i morse att jag var jätte sugen på det när Lisa sa att Ella hade ätit det i helgen! Mums det var länge sen.

Nu ska jag fixa med tvätten! Jej vad roligt det ska bli!

 

Gammal bild gamla tider!<3

Kommentarer

  • Lisa säger:

    Hihi! ;)

    PUSS PUSS PUSS ÄLSKADE!!! <3

    2009-10-18 | 19:14:16

Kommentera inlägget här: