Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Sjuk

Kategori: Allmänt


Är hemma idag, Mår inte alls bra, tror att jag blev sjuk efter sprutan!
Minns inte sist jag var så här dålig,
Lisa var så snäll så hon for och handlade gröt till mig,
Och efter jag ätit det vart jag en smula piggare,
Har börjat få ont i örat med ! hyfsat störit! japp.

Det snöar ute idag och jag hoppas att den kommer att stanna nu,
orka inte med all blask. sen så vore det kul om man kunde fara ut och åka pulka med Micha i helgen.
Det kommer hon tycka är jätte roligt =)
Nej nu vart jag sugen på soppa. Muums vad gott det skulle vara!
Lisa?

Kommentarer

  • Lisa - till din tjänst? säger:

    Vad får det lov att vara för soppa, min sköna?

    2009-11-30 | 16:59:29
  • Alexandra säger:

    Puss gumman :)

    2009-12-01 | 15:25:45
    Bloggadress: http://laalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här: