Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Fredagen

Kategori: Allmänt

Har ju som sagt varit i stan idag med älsklingen,
Vi har varit på ultraljud och allt var toppen.
Det var lika roligt denna gång som det var med Michelle,
H*n rörde sig så mycket så att jag började as garva
och så vart det en sån gång när man inte riktigt kan sluta skratta.
Men jag klara det,

H*n är beräknad att komma den 13 April. Trodde att det skulle vara senare
men det vart de ju inte, och tack och lov för det för jag kommer säkert endå att gå över tiden.

Och så himla passande att just ikväll när jag låg i soffan så kände jag lill bebin för första gången
och det var jätte roligt. äntligen att det börja komma igång.

När jag kom hem ifrån jobbet idag så var Michelle på bra humör, ett tag iaf
tills hon såg ett tomt mjölk paket på bänken!
Då skulle hon ha mjölk och så var det bara.
Men då var det just det att vi hade ingen hemma så då skulle hon få vatten istället
men bara kastade flaskan haha så himla sött att se när dom verkligen har börja förstått saker.
Hon förstår så mycket mer än vad man tror. 
Tiden går så himla fort. Tänk att min lilla prinsessa redan är 15 månader.
Finaste som finns!  

Kommentarer

  • Tina säger:

    Då var jag närmast då! :)Vi får hoppas att vi båda slipper gå över. Men du får inte föda den 9:e, för det är Livias dag! :)

    2009-11-07 | 12:41:02
    Bloggadress: http://bjornerudtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här: