Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

7 Månader

Kategori: Allmänt

Idag blir min underbara 7 månader<33

Idag har jag inte gjort så mycket, Har bara legat hemma hela dagen. Sen kom älsko hem och vi for till älskos pappa och hälsa på. Därefter åkte vi och handla och gjorde super god middag, det blev älgskött med klyftpotatis blandat med olika grönsaker. Sen kom Hockis och hälsade på så jag smet iväg en stund till syss och hälsa på, lämnade en film och passa på att låna datan. Så nu har jag gjort mina små uppdrag för idag. Puss hej



Kommentarer

  • Alexandra säger:

    Michelle älskar sin moster Alexandra!! Michelle älskar sin moster Alexandra!! Michelle älskar sin moster Alexandra!! Michelle älskar sin moster Alexandra!! Michelle älskar sin moster Alexandra!! Michelle älskar sin moster Alexandra!! Michelle älskar sin moster Alexandra!! Michelle älskar sin moster Alexandra!! Michelle älskar sin moster Alexandra!!





    Pusss

    2009-03-09 | 12:44:52
    Bloggadress: http://laalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här: