Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Idag var vi ju i stan som ni säker

Kategori: Allmänt

MMS

Idag var vi ju i stan som ni säkert läste i mitt andra inlägg. Och då så tog jag och Älsko tillfället i akt att köpa en helt ny super fin barnvagn. Jag är super nöjd det känns så JÄVLA skönt med en ny vagn, (ursäkta mitt ord val) Vi köpte även ett nytt Myggnät med humlor på, och ett jätte fint mönstrat regnskydd. Och så vart det lite andra små saker. Men men nog om det, Att bada gick ju toppen! Vi bada en timma ungefär och inte ett gråt var det så det vart ju helt lyckat Michelle tyckte att det var super kul att bada så dit ska vi fara fler gånger. Synd att dom vägrar värma upp badet här i strömsund. Det vore ju kul att kunna fara och bada har med. Men det är ju inte länge till sommaren så då kan man ju fara till ute badet och bada. Det längtar jag till!! Nu ska jag spela spel med Älsko. Bye

Kommentarer

  • Ella såklart . säger:

    Oj den va juh skit frän :D Precis som ja trodde (; Höhö.

    2009-03-11 | 16:37:09
    Bloggadress: http://blnt.blogg.se/

Kommentera inlägget här: