Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

i fredags tatuera min syster sig,

Kategori: Allmänt

MMS

i fredags tatuera min syster sig, den vart ju jätte fin. Det är ju mitt namn och namnets betydelse super sött! Jag passade även på att beställa en tid åt mig. Den 11 juni ska jag tatuera en porträtt bild av Michelle min underbara dotter! Det kommer säkert att bli skit bra. Pecka av ju en bra tatuerare. Längtar jätte mycket nu. Det är tur att det är i början av sommaren så att man kan bada och vara ute i solen sen:) Idag har jag varit ute ganska mycket. Två promenader har jag hunnit med sen så har jag fikat med Marie. Skulle gå visit med Ella men jag är så jävla trött så jag orkade inte, det får bli en annan dag. Men nu måste jag ut igen för det måste ju bli något käk här hemma. Peter är ju på fotbolls läger så då blir det mitt jobb att sköta maten idag. Så adjö.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: