Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Sundsvall

Kategori: Allmänt

RESA
Idag for jag med min underbara familj till sundsvall. Resan gick ju jätte bra, vi körde ju inte fel en enda gång =D Haha ja vi brukar ju alltid lyckas göra det, Det första vi gjorde det var att fara till IKEA och det vart ju toppen bra fast vi bara var där en liten stund. Det blir längre i morgon när vi har hela dagen på oss!

INKÖP
Idag lyckades jag köpa lite sommar kläder till Michelle, Dom var hur söta som helst.
Jag fattar inte att jag inte ens är sugen för att kolla på något åt mig själv, Det känns så jävla meningslöst, Men det måste bli skärpning på det! i morgon ska jag se till att hitta något! Kanske iaf.

MAT
När vi kom fram till Nicklas så fick vi jätte god mat det var typ kyckling och psta, men super gott var det!
Och Michelles kusin Leija fråga om hon ville leka och hon sprang och hämta ett pussel haha så sött inte för att Michelle fick eller kunde vara med och leka med henne, Jag tror inte Leija förstår så mycket att Michelle är lite för liten för att leka.
 
KVÄLL
Ja nu är det ju kväll och Michelle har gått och lagt sig. Så nu är det en stor skål med godis på bordet och en massa mys framför tvn, fast jag har ju smitit en sväng för att blogga lite =D Det blir nog en ganska tidig kväll för vi ska ju upp tidigt i morgon, Peter ska kanske spea bandu med Nicklas i morgon så då ska vi följa med och kolla på! sen efter det så blir det iväg på IKEA igen. Och då ska jag ära kina med med. Läser ni det bruder (Ella & Lisa) Kina!
Men nu ska jag gå och vara social med resten av människorna här i huset. Så godnatt alla! <3

Kommentarer

  • alexandra säger:

    skalman har inte fått mat än :P

    2009-02-28 | 14:02:09
    Bloggadress: http://laalexandra.blogg.se/
  • Ellaella. säger:

    Värst va du var mallig då Amanda!!

    Men luugnt..jag ska smaska på mammas

    goda starka pasta rätt.. Haha.

    2009-02-28 | 16:00:53
    Bloggadress: http://blnt.blogg.se/
  • Isabelle säger:

    Vilken myshelg du har fått då! IKEA är ju så kul!

    =) puss puss

    2009-03-01 | 17:41:58
  • Lisa säger:

    Gud vad mysigt gumman!!

    Och jag blir inte avis alls på din KINA mat ;))

    LOVE! <3

    2009-03-01 | 20:10:58

Kommentera inlägget här: