Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Snart är det alla hjärtans dag län

Kategori: Allmänt

MMS

Snart är det alla hjärtans dag längtar jätte mycket. Ska bli mysigt att fira det med familjen och äta god mat. Min moster kommer även till helgen och det är förstå gången hon träffas Michelle. Så det ska ju bli roligt. Jag tror att det blir hon som bjuder på middag till helgen så då vet man att det blir go maten:) Men men nog om det. Just nu är min älskade syss här hos mig och vi sitter och spelar konst och myser. Men vi har tagit en liten paus:) Men jag lovar jag vinner;) Puss och kram alla goingar!

Kommentarer

  • Alexandra säger:

    Hej din lilla amöba. Minns du att det var jag som vann på "konst"spelet? Eller var det kort vi spelade?!?

    2009-02-17 | 12:44:56
    Bloggadress: http://laalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här: