Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Påsk

Kategori: Allmänt


Påsk-mys och en massa mat =) Det är hur man kan beskriva helgen som varit.
Vi har varit ute hela dagarna och grilla och foska och bara myst på.
Michelle har varit så duktig som har orkat varit med oss på sjön.

Orkade faktis inte vara ute idag så nu har vi bara varit i ström och häsla på lite folk istället.
Och det är ju jätte skönt det med,
Idag blir vi även bjuden på missag hos min kära mor. Och det kommer att bli skit gott!

Allt för mig

Kommentarer

  • Amanda säger:

    Vi foska inte men vi fiska ;)

    2009-04-12 | 15:54:02
  • Amanda säger:

    HAha och vi är bjuden på Middag inte missag för det vet jag inte vad det är! HAha jag måste lära migg att läsa igenom innan jag publicerar!!!

    2009-04-12 | 15:55:48
  • Anonym säger:

    Och ni orkade <faktiskt> inte. haha ;d

    2009-04-12 | 17:12:22
  • Alexandra säger:

    haha ja du är verkligen kass på att stava rätt :P

    2009-04-20 | 20:50:22
    Bloggadress: http://laalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här: