Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Tisdag.

Kategori: Allmänt

Har varit hemma både igår och idag. Har haft ont i magen som tusan.
I morgon ska man fara till stan på ultraljud igen. Tredje gången gilt som sagt =)
Hoppas bara att allt är bra.

Snart ska man börja med föräldrakurs med. Det ska bli kul.  Jag vet inte alls hur man ska göra.
Jag är bara ett stort frågetecken ? ? ? Men det tror jag dom flesta är/va.

Tror det var möss på tagning idag för alla studenter Kul för er =)
Hörde fulla människor sjunga utanför mitt fönster. Haha det var ganska kul att se.
Tanken på att jag oxå skulle tagit studenten i år känns bara konstigt. Haha men det får väl ske i mina drömmar.

Tycker bara att det är kul att jag fick ledigt den 11/6 så jag kan se alla som tar studenten.
Patta är juh den viktigaste att få se =) Pussa på dig!!

Ne nu ska jag göra något annat
Hej då

Kommentarer

  • Pattah säger:

    klart du måste komma och se mej :D haha !
    och jaa vi var nog lite full igår ! :P
    tänkte ringa dej idag, men de va slut på batteri på ,min telefon !
    Men va skaru göra i hälgen ? :P puss

    2008-05-22 | 00:59:36
  • Ella fö fan säger:

    Jag vill att bebisen ska komma nuuu !!!! :D
    Kan du inte få den att komma nu ?? (a)...

    2008-05-23 | 21:25:09

Kommentera inlägget här: