Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Värme Sol Bad Bebis Hus

Kategori: Allmänt

Det är så varmt ute, Men inte så varmt att man kan bada.
Men i morgon skulle det vara jätte bra väder så då ska jag och älsklingen fara och bada =)
Längta! Tycker att det är så mysigt att vara på utebadet när solen skiner (:

Nu är det bara åtta dagar kvar till den beräknade tiden är att bebben ska komma =)
Men kan den inte bara komma nu!! Längtar som en tok.
Det känns som om det är de ända man gör på dagarna.

Nästa vecka ska Micke komma och tapetsera vårt tv rum. Var och hämta peterna idag.
Skit snygga måste jag säga att dom är =)
Det kommer bli så skönt när allt ar klart.
Ska lägga upp lite bilder på hur rummen ser ut lite senare.
Älskli och kåre samt Älskis mor har gjort ett toppen jobb med huset =)

Nu har jag inte så mycket mer att skriva om. Så nästa gång jag skriver så kanske jaghar fått en liten skatt <33
Hej så länge<3

Kommentarer

  • Carro säger:

    Lycka till med allt nu gumman! Skriv ett sms när TJEJEN (;p) har kommit :) Puss

    2008-07-30 | 22:48:49
  • Lisa säger:

    Wiiiiiiiiie!

    ÄLSKAR DIG!!

    2008-08-06 | 08:15:22
  • Frida säger:

    Grattis :)

    2008-08-06 | 08:19:28
  • malin säger:

    GRATTIS VÄNNEN MIN :) STORGLAD för eran skull.

    Puss!

    2008-08-06 | 11:50:59
  • Fanny säger:

    Grattis till eran lilla tjej :D

    2008-08-06 | 15:03:59
    Bloggadress: http://hallinfanny.blogg.se/
  • Linda säger:

    Grattis till flickan, hoppas allt gick bra :)

    2008-08-07 | 20:21:30
    Bloggadress: http://lindaberglin.blogg.se/

Kommentera inlägget här: