Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Onsdag V. 16 =)

Kategori: Allmänt

Idag är det bara två veckor till ultraljud, Jag längtar!
Jag & älsklingen funderar på om vi ska ta reda på om det är en lite flicka eller pojke,
Jag vill ju så gärna veta, Nyfiken som jag är =)

Haha jag och Malin Strand har slagit vad om 50kr
Jag tror att det är en pojke, Och Malin tror på en tjej,
Det återstår bara att se vem som har rätt =)

Övrigt så är dagarna som vanligt, Jobb middag promenad med Bazzie sen sovdags,
Om jag kunde och vore rik så hade jag tagit bort jobbet från mitt liv. 
Jag hade vilja jobba med något som är roligt och intresant. Men inte det,

Nu återgår jag det mitt TRÅKIGA jobb! Bye Bye  

Kommentarer

  • Tina säger:

    Jag tror oxå att det är en pojke! :)

    2008-02-20 | 14:58:27
  • Lisa säger:

    Pojke! Lätt att det är ;)
    PUSS!!!

    2008-02-20 | 15:42:37
  • Malin säger:

    få väl se, guuud vad jag kommer att skratta
    om det är en tjej :)

    meeen, är de en liten pojke är de inte
    fy skam de heller ;)

    Såå, ring mig efter ultraljudet, så
    få ja höra hur de gått .. :D
    Tack för hjälpen idag med, det d va sött
    att du frågade!

    Ha d bäst.
    PUSS

    2008-02-20 | 16:52:19
    Bloggadress: http://malinstrandh.blogg.se
  • Carro Emilsson säger:

    Grattis gumman, jag visste inget :D

    2008-02-22 | 13:55:12
  • Ellaella säger:

    Vadå..är du med barn ? :S..

    2008-02-22 | 15:49:31
    Bloggadress: http://blnt.bloggspace.se
  • Syrran säger:

    Du har ju 2 bebisar i magen :D

    2008-02-29 | 11:41:57

Kommentera inlägget här: