Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Måndag

Kategori: Allmänt

Ja nu var det ett tag sen jag skrev blogg.
Inte så mycket som har hänt,
Jag var hemma hela förra veckan,
Ryggen vill inte alls ge med sig, Känns faktist jobbigt att behöva vara borta från jobbet.
Men men nu är jag tillbaka igen.

Bebis V. 24
Magen blir bara större, Vilket känns underbart.
Och det är så kul att man känner hur den leker där inne,
Man kan även se hur den rör sig, Kan ligga och kolla i timmar på magen,
Jag längtar så mycket till den lilla skapelsen kommer,
Vi har även varit och köpt oss en barnvagn Superfin =)
Det gör att man bara längtar ännu mera.
 
Görs inte så mycket mer i mitt liv så det finns inte så mycket mer att skriva.
Bye Bye!

Kommentarer

  • Ellaella säger:

    Jag har känt den sparka :D:D:D
    TRE GÅNGER !! Ha ! =P PUSS

    2008-04-14 | 12:02:47
    Bloggadress: http://blnt.bloggspace.se
  • Lisa säger:

    Jag längtar som en TOK!!!! :))
    PUSS!!

    2008-04-14 | 12:40:08
  • Pattah säger:

    Åhhh, gull jävel !
    ja måste ta och komma och hälsa påre.
    var ett tag sen nu juh :D

    2008-04-16 | 23:35:53

Kommentera inlägget här: