Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Tisdag,

Kategori: Allmänt

Tråkig jävla dag! Den har gått as segt idag,
Vill bara hem hem hem,

Till helgen så ska jag har stor städning, Det är nog dags nu igen =)
Sen ska jag till Christian Erik och Moffa Och Fammo och tända lite ljus,
Det är så vackert på kyrkogården den helgen, Det är tända ljus på alla gravar.
Sen ska jag till mamma och tända ett ljus för älskling! Saknar han såå mycket!
Han somnade in i mina armar så sött & valde att räcka ut tungan åt oss det sista han gjorde<3 Sötnos


Sen när jag kommer hem så ska jag ha hyrt massa filmer som jag ska sitta och kolla på hela natten lång =)
Någon som vill vara med mig? Och inte gå ut och supa? Snälla snälla snälla ?

Nä åter till arbetet.
Bye bye...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: