Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Sov gott :'(

Kategori: Allmänt

Sov gott min lilla kisse.
13 år tillsammans,
Jag fattar inte hur mamma kan göra det här!
Jag blir så arg, Han är ju en i familjen,
Då kan hon ju lika gärma ta dö på mig!
Vill inte att klockan ska bli två! Jag vill inte att du ska somna in!
Du är ju min lilla ÄLSKLING!
Den allra mysigaste katten i världen!

Men tur att jag har en smart syster, Som har kidnappat våran andra katt =)
Kosmos min lilla hitte katt, Du har tur att hon har tagit hand om dig!
Du är nog lite förvirrad av att vara i ett nytt hem, Men det är för din skull,
Så att du ska få leva klart ditt liv<3

Kommer att sakna dig Älskling, Vila i frid <3 Älskar dig!

Kommentarer

  • Ellaella säger:

    Men nu är lilla Älskling med Nadja och Nisse :D
    Det kan jag lova..Värsta ganbang ;D

    2007-10-26 | 20:32:09
    Bloggadress: http://blnt.bloggspace.se

Kommentera inlägget här: