Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Orka inte!

Kategori: Allmänt

Jag orkar inte, jag vill inte.
Jag vill inte fara på nån jävla rättegång!
Vill bara att allt ska vara över så att jag kan lägga allt bakom mig och bara glömma!
Är så jävla nervös och rädd av vad som kommer att hända.
Hoppas bara på att det blir samma straff som förra gången!
Jag nöjer mig inte med något mindre, För då har jag kämpat med det här i ett år i onödan,
Jag vill bara leva mitt liv och vara med mina kära utan att något sånt har skit ska vara i mitt liv!
Jag vill  bara gå vidare,
 Leva ett UNDERBART liv, och det tänker jag faan göra oxå!!

Kommentarer

  • Lisa säger:

    Älskling!! Det kommer gå bra! Kej?! Älskar dig sockertoppen!

    2007-10-19 | 07:51:01
    Bloggadress: http://Isander.blogg.se

Kommentera inlägget här: